Komunikat w sprawie zmiany sposobu dokonywania odczytów wodomierzy

Komunikat w sprawie zmiany sposobu dokonywania odczytów wodomierzy

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną Zakład Wodociągów i Kanalizacji „WOD.-KAN.” Sp. z o.o. w Bełchatowie informuje, iż od dnia 16.03.2020 r. do odwołania zostaje wstrzymany bezpośredni odczyt wodomierzy przez inkasentów oraz pobieranie przez nich opłat za zużytą wodę i odprowadzane ścieki.

Odczyty wskazań wodomierzy można podać zgodnie z harmonogramem:

Dariusz Szefler (+48 691-941-548):
18.05.2020 r. – ul. Ogrodowa, ul. Piotrkowska
19.05.2020 r. – ul. Częstochowska, ul. Południowa
20.05.2020 r. – ul. Radomszczańska, ul. Ks. Kwarto, ul. 11-go Listopada, ul. Obrońców Gór Borowskich, ul. Powstańców 1863 r.
21.05.2020 r. – ul. Powstańców Śląskich, ul. Powstańców Wielkopolskich, ul. Korfantego
22.05.2020 r. – ul. Tkacka, ul. Bugaj, ul. Smugowa
25.05.2020 r. – Poręby
26.05.2020 r. – ul. Brzozowa
27.05.2020 r. – ul. Zamoście (Grocholice)
28.05.2020 r. – ul. Zamoście (Grocholice)

Sebastian Bąkowicz (+48 691-941-546): w dniach 18-22.05.2020 r. kontakt jedynie z Biurem Obsługi Klienta (tel. 44 634-90-92 lub 44 634-90-94)
18.05.2020 r. – ul. Cegielniana, ul. Chabrowa
19.05.2020 r. – ul. Modra, ul. Sadowa
20.05.2020 r. – Pl. Wolności, ul. Dąbrowskiego, ul. Kwiatowa
21.05.2020 r. – ul. Staszica, ul. Grota-Roweckiego, ul. Kempfinówka
22.05.2020 r. – ul. Czyżewskiego
25.05.2020 r. – ul. Poranna, ul. Wspólna, ul. Iglasta, ul. Czyżewskiego
26.05.2020 r. – ul. Wiśniowa, ul. Orzechowa, ul. Czyżewskiego
27.05.2020 r. – ul. Podleśna, ul. Jutrzenki, ul. Owocowa, ul. Rzemieślnicza
28.05.2020 r. – ul. Kasztanowa, ul. Jesienna, ul. Letnia
29.05.2020 r. – ul. Zimowa, ul. Wiosenna, ul. Lazurowa, Dobiecin

za pośrednictwem:
1) drogi telefonicznej – bezpośrednio inkasentowi pod wskazany powyżej numer telefonu lub do Biura Obsługi Klienta pod numer telefonu 44 634-90-92 lub 44 634-90-93 lub 44 634-90-94
2) drogi elektronicznej – do Biura Obsługi Klienta pod adres e-mailowy bok@wodkan-belchatow.pl
3) Elektronicznego Biura Obsługi Klienta e-WODA

Faktury wystawiane przez inkasenta będą przez niego dostarczane do skrzynek pocztowych, zaś faktury wystawiane przez Biuro Obsługi Klienta – drogą pocztową.

W przypadku braku informacji o odczytach we wskazanym terminie rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie średniego zużycia wody, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.