Komunikat w sprawie zmiany sposobu dokonywania odczytów wodomierzy

Komunikat w sprawie zmiany sposobu dokonywania odczytów wodomierzy

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną Zakład Wodociągów i Kanalizacji
„WOD.-KAN.” Sp. z o.o. w Bełchatowie informuje, iż od dnia 16.03.2020 r. do odwołania zostaje wstrzymany bezpośredni odczyt wodomierzy przez inkasentów oraz pobieranie przez nich opłat za zużytą wodę i odprowadzane ścieki.

Odczyty wskazań wodomierzy można podać zgodnie z harmonogramem:

Dariusz Szefler (+48 691-941-548):
01.04.2020 r. – ul. Pod Górami, ul. Zalesie, ul. Zamoście (Bełchatów)
02.04.2020 r. – ul. Brzechwy, ul. Spacerowa, ul. Staffa, ul. Leśmiana
03.04.2020 r. – ul. Baczyńskiego, ul. Wesoła, ul. Asnyka, ul. Liliowa, Ludwikowska
06.04.2020 r. – ul. Gołasia, ul. Deyny, ul. Wagnera, ul. Czecha, ul. Różana, ul. Ludwikowska
07.04.2020 r. – ul. Zawilcowa, ul. Konwaliowa, ul. Kletnia, ul. Kaczeńcowa
08.04.2020 r. – ul. Halupczoka, ul. Graniczna, ul. Sidły, ul. Stamma, ul. Łasaka, ul. Braci Śniadeckich
09.04.2020 r. – ul. Marusarzówny, ul. Sercańska, ul. Wyszyńskiego, ul. Edwardów
10.04.2020 r. – ul. Norwida, ul. Prusa, ul. Tuwima, ul. Gombrowicza

Sebastian Bąkowicz (+48 691-941-546):
01.04.2020 r. – ul. Wrzosowa, ul. Grabowa
02.04.2020 r. – ul. Grabowa, Domiechowice
03.04.2020 r. – ul. Łączna, ul. Myśliwska
06.04.2020 r. – ul. Ustronie, ul. Zakątek, ul. Zacisze
07.04.2020 r. – ul. Spokojna, ul. Miodowa, ul. Łagodna
08.04.2020 r. – al. Włókniarzy, ul. Sienkiewicza
09.04.2020 r. – ul. Podmiejska, ul. Krótka, ul. Piłsudskiego
10.04.2020 r. – ul. Piłsudskiego

za pośrednictwem:
1) drogi telefonicznej – bezpośrednio inkasentowi pod wskazany powyżej numer telefonu lub do Biura Obsługi Klienta pod numer telefonu 44 634-90-92 lub 44 634-90-93 lub 44 634-90-94
2) drogi elektronicznej – do Biura Obsługi Klienta pod adres e-mailowy
bok@wodkan-belchatow.pl
3) Elektronicznego Biura Obsługi Klienta e-WODA

Faktury wystawiane przez inkasenta będą przez niego dostarczane do skrzynek pocztowych, zaś faktury wystawiane przez Biuro Obsługi Klienta – drogą pocztową.

W przypadku braku informacji o odczytach we wskazanym terminie rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie średniego zużycia wody, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa.